svētdiena, 2018. gada 6. maijs

Pirmais.

Beidzot atradās drosmīgs puisis, kas uzdrīkstējās nākt pie manis un iegūt superīgus, one of a kind dredus 3 toņu zilā krāsā. Man prieks, ka arī Latvijā ir puiši, kas nebaidās izcelties uz citu fona un eksperimentēt UN būt pirmie!!! ;)
UN KĀDA BŪS TAVA VASARA?

Ja gribi būt pirmais ar kādu unikālu dredu ideju, zini, kur mani meklēt.

Lai jums super diena!

8 komentāri:

  1. Sveiki. Es jums email esmu uzrakstījis. Man steidzami vajag dredu korekciju.

    AtbildētDzēst
  2. Sveiki es jums uzraktīju email, jo ļoti vēlos uztaisīt dredus :)

    AtbildētDzēst
  3. Mans dēls vēlas dredus
    Cik tas maksā?
    Cik laika patērē?
    Un kur Jūs atrodaties?

    AtbildētDzēst
  4. Sveiki, rakstīju jums e-pastā, bet tā arī nesaņēmu atbildi vai ir iespējams pie jums uztaisīt dredus un cik tas maskā. Vai jums ir kaut kāds kontakta tālrunis?

    Paldies.

    AtbildētDzēst
  5. Sveiki rakstiju jums e-pastā dredi.dredi.dredi@inbox.lv un jus vel projam neatbildejat

    AtbildētDzēst
  6. Rakstiet man personīgi uz epastu. Komentārus retāk sanāk pārlasīt. Mani var atrast arī instagram @dredi_dredi_dredi

    AtbildētDzēst